fbpx

כיצד יש להתכונן לטיסה עם כלבייכם

אם אתם מתכננים לנסוע לחו”ל עם כלביכם , ישנם כמה צעדים חשובים שתצטרכו לנקוט כדי להבטיח נסיעה בטוחה וחלקה.

הנה מה שאתה צריך לדעת:

בדקו את הדרישות של מדינת היעד – לפני שאתם עושים תוכניות טיול, חשוב לחקור את הדרישות להכנסת כלב למדינה בה אתם מתכננים לבקר. למדינות שונות יש תקנות שונות וחלקן עשויות לדרוש חיסונים ספציפיים, אישורי בריאות או תקופות הסגר.

בקר אצל הוטרינר- קבע ביקור עם הווטרינר שלך כדי לוודא שחיית המחמד שלך בריאה מספיק לטיול ועומדת בדרישות של מדינת היעד שלך זה עשוי לכלול בדיקות דם, חיסונים, שבבים לזיהוי, אישורים ואישורי בריאות.

תכנן מראש – בהתאם לארץ היעד, ייתכן שתצטרכו להתחיל לתכנן את הטיול מספר חודשים מראש. מדינות מסוימות דורשות חיסונים או בדיקות ספציפיות שיש להשלים הרבה לפני תאריך הנסיעה שלך. הכירו את הניירת הנכונה: ודא שיש ברשותך את כל הניירת הדרושה לנסיעות חיית המחמד שלך, כולל אישורי בריאות ותיעוד.

תכינו את עצמכם לכך שיש מדינות שדורשות הסגר- מדינות מסוימות עשויות לדרוש את חיית המחמד שלך בהסגר עם הגעתך. הקפד לחקור את כל דרישות ההסגר עבור מדינת היעד שלך

בחרו חברת תעופה ידידותית לחיות מחמד – לא כל חברות התעופה מתירות כלבים לעלות על הסיפון, לכן חשוב לחקור את המדיניות של חברת התעופה שאיתה אתם מתכננים לטוס. חברות תעופה מסוימות דורשות אישור בריאות מווטרינר, בעוד שלאחרות עשויות להיות הגבלות משקל או גזע.


אריזת ציוד עבור הכלב שלכם – בדיוק כמו בני אדם, כלבים צריכים מזון, מים, צעצועים ומקום נוח לישון בו במהלך הנסיעה. תרצו לארוז מספיק מזון ומים למשך הטיול שלכם, כמו גם כל תרופה או ציוד שהכלב שלכם צריך. אל תשכחו לארוז גם רצועה, קולר עם תגי זיהוי ושקיות פסולת.

התכוננו לנסיעה חזרה – בנוסף להכנה לנסיעה ליעד, חשוב גם לתכנן את הנסיעה חזרה. זה עשוי לכלול מחקר על התקנות להחזרת הכלב שלך לארץ הולדתך, כמו גם אריזה לקראת המסע הביתה.

בחרו מקומות לינה בחוכמה – לא כל בתי המלון או דירות הנופש מאפשרות חיות מחמד, לכן חשוב לחקור ולהזמין מקומות לינה ידידותיים לחיות מחמד. תרצה גם לוודא שיש פארקים או אזורים בקרבת מקום שבהם הכלב שלך יכול להתעמל ואוויר צח.

קחו בחשבון את הטמפרטורה – בהתאם ליעד ולזמן השנה, הטמפרטורה עשויה להיות שונה ממה שהכלב שלכם רגיל אליו. הקפד לארוז בגדים וציוד מתאימים לכלב שלך כדי לשמור על נוחות במהלך הנסיעה וביעד שלך.

על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול לעזור להבטיח טיול בטוח ומהנה גם לך וגם לכלב שלכם. עם קצת תכנון והכנה, טיול עם הכלב יכול להיות חוויה מהנה ומתגמלת.

והכי חשוב שתהנו ותשמרו על עצמכם, ולא לשכוח לעלות תמונות שלכם לקבוצה שלנו ..תמיד כיף לראות תמונות של הקהילה בחו”ל ועוד עם הכלבים שלהם בכלל הרוחנו.

ולסיכום ספרו לנו איך היה והאם המאמר אז לכם.

טיסה טובה

Facebook
LinkedIn

לעוד מאמרים מעניינים

לכל שאלה מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

logo of the website dog with leash

בעל מקצוע בתחום הכלבנות?
הגיע הזמן להצטרף לאתר הכלבנות של ישראל

בוא להיות חלק מהקהילה הכי מגניבה בישראל